Powered by

Correction: Putin's Choice story

Jan 16, 2020 - Associated Press

In a story published on Dec. 30, 2019, about Russian President Vladimir Putin's political strategy, The Associated Press misspelled an analyst's name. She is Ekaterina S c hulma nn, not Yekaterina Shulman.